Тиждень тому в Маріуполі йшли потужні дощі, пізніше оголошені надзвичайним станом. Райони міста виявилися підтоплені. Ні для кого це не пройшло без наслідків, в тому числі і для нас. Чому зараз пишемо про це новину? Тому що тільки сьогодні повернулися з резервного в нормальний режим.
8 червня працювали як зазвичай. Але з підвищенням рівня води на дорогах стали виникати проблеми :) Одна за однією почали ламатися машини. Залишившимся доводилося працювати в божевільних умовах. Ось, наприклад, наші пригоди з одним із замовлень по Ранвею. Кур'єр, що був поруч із закладом, "втопився" при під'їзді до Портсіті. Наступний - так само. Замовлень більшає, а кур'єри обмежені. Послали останнього резервного з офісу. Ми знаходимося на Італійської, виходимо - а там озеро і 40 см води!
Тут ніколи не було таких калюж. Ок, намагаємося почати їхати в Ранвей - на перетині Нахімова та Італійської - корок і взагалі не їде. Об'їжджаємо через Казанцева - пробка на Будинку Зв'язки і далі величезне озеро. Розворот, тепер об'їжджаємо весь центр, де на кожному перехресті пробка і не працюють світлофори. Вискакуємо на Митрополитську. Там, хоч в річках води, але прориваємося на Купріна. І знову тягнучка і озеро. А термін горить! Той шлях, що треба було проїхати за 7-10 хвилин, їдемо півгодини. Перепливаємо через малу Купріна та на Шевченка важко, але нарешті в Ранвеї. Благо, там хлопці зорієнтувалися, і приготували швидко замовлення по приїзду кур'єра, а не заздалегідь, як зазвичай. Далі - адреса доставки в районі Автовокзалу, а це означає їхати через затоплену площу Кірова. Це врахували, об'їхали. Обережно проїхали озера та корки. І навіть замовлення дивом було тепле.
Дощ не закінчувався. Продуктивність кур'єрів впала катастрофічно. Прийняли рішення тимчасово припинити приймати нові замовлення. Для нас це вперше за сім років, з найгарячіших днів 2014 року.
Як дощ зменшився, відновили роботу. Втратили половину машин. Важко, але допрацювали той день. Замовники реагували розумінням ситуації.
Потім в офісі зникло світло, і довелося працювати на резервному енергозабезпеченні. І не пару годин, а до сьогодні - близько тижня, через велику аварію на підстанції. Це було складно і незручно, але ми впоралися.
Всі працівники, які відпрацювали цей складний кризовий час, отримали премії. Всі прийняті замовлення були доставлені. Озираючись назад, це був складний тиждень. Вибачте, що комусь довелося відмовити. Дякуємо за терпіння і розуміння, дорогі замовники. Тепер нам ніякі дощі не страшні :)
1. Відгук повинен бути корисний. Якщо у відгуку немає ніякої корисної інформації, то і витрачати час на нього немає сенсу. Розкажіть про смак їжі, час виконання замовлення, якість обслуговування, зручність сервісу, можливі проблеми, про свої пропозиції. Бажано додати фото, щоб інші переконалися в реальності ваших слів.
Якщо адміністрацією сайту буде встановлено, що відгук написано без замовлення через наш сервіс, він може бути видалений.
2. Небажані публікації непотрібних, малоінформативних відгуків, або відгуків, що містять безліч помилок, некорисні коментарі ("+1", "Дякуємо", і т.п.). Заборонено розміщення зовнішніх посилань, рекламних матеріалів, ненормативної лексики, і всього, що порушує закони України.
Коментарів поки немає
Залишити відгук