Відкрийте доставку Mixfood в своєму місті
Понад мільйон виконаних замовлень
Компанія Mixfood заснована у 2010 році. За час розвитку ми зібрали цінний досвід та виробили успішну франшизу сервісу замовлення їжі.
Ринок доставки їжі в Україні постійно зростає, досягнувши $300 млн. у 2021 р. (Forbes). За нашою статистикою (збігається з McKinsey) це 15-20% щорічно, з 2015 до 2022 року. Потенціал зростання – десятки разів. Наприклад, ринок доставки їжі у Великій Британії — $3,3 млрд (Statista), де лідер Just Eat робить 1 млн замовлень на день.
Запрошуємо вас на цей зростаючий ринок. Організуйте доставку піци, суші, шашликів та інших смаколиків у своєму місті. Надаємо сайт, додаток та навчаємо роботі.
Після підписання договору ви отримуєте:
- набір промоматеріалів,
- комплект термосумок,
- Перші 3 місяці без роялті.
І одразу готові працювати!
FAQ
Бізнеси, пов'язані з їжею, мають найбільші аудиторії, бо їдять усі і завжди.
Це зручно. Захотіли їсти, а їжі нема. Бутерброди, пельмені, йти до магазину чи замовити доставку? Суші зробити самим неможливо. Свято для колег на роботі – їжу принесемо з дому? Увечері чекаєте на гостей - готуєте з обіду? Звісно, зручніше доставка їжі.
Зручно, але не всім доступно? Наше спостереження – так, люди з низьким доходом мало замовляють доставку. Хоча і по ним пік після зарплат та авансів. Але якщо доход людини від 500 доларів на місяць, вона вже може 3-7 разів замовити доставку. Ні, таких людей не мало, це середній дохід працюючої людини.
Є ті, хто воліє замовити та забрати замовлення сам. Для таких на сайті опція "самовивіз", тому тут теж заробите. Але й такі згодом усвідомлюють зручність доставки.
Ми організуємо безкоштовну доставку від 250–300 грн. Це рівно чи нижче середнього чека. Замовляєте із наших закладів 2 піци - доставка безкоштовно. Навіщо тоді їхати до закладу, витрачати час та бензин? Ще привезти холодну піцу, бо нема термосумок.
Доставка їжі, якщо це робиться за світовими та нашими стандартами: смачно, швидко, безкоштовно – зручна послуга, яка вже стала частиною звичного життя мільйонів українців. Ринок зростає: люди пробують доставку, чують від знайомих, замовляють на роботі - подобається, а до хорошого швидко звикають, включаючи в свою повсякденність.
2. Не всі на перший погляд конкуренти такими є насправді. Задаючи у пошук «доставка їжі (ваше місто)», половиною результатів будуть сайти-агрегатори, доставка їжі через таксі, доставки самих закладів – це не прямі конкуренти. Організаційно на ринку вас відрізняє те, що ви доставляєте із різних закладів. Люди починають з піци та суші, завтра – шашлики, післязавтра захотілося пельменів, а таку різноманітність не дасть жоден заклад зі своєю доставкою. Більше того, це майбутні партнери, які будуть раді передати замовлення на виконання: ми доставляємо замовлення закладів, якщо у них не вистачає кур'єрів.
Багатьом закладам, які мають до 10 замовлень на день, буде дешевше скоротити свою доставку, викликаючи за потребою нас, т.к. витрати на утримання кур'єрів, паливо, обробку вище за дохід від невеликої кількості доставок.
3. Прямі конкуренти, як і ми, мають сильні та слабкі сторони, що використовуємо. За нашими плечима досвід як входу на конкурентні локальні ринки, так і утримання своїх міст. І хоч на перший погляд ми схожі на всесвітніх конкурентів, насправді існуємо в різних форматах: співпраця із закладами, умови, підхід до кур'єрів, способи замовлення, позиціонування, робота з клієнтами - інші. За підсумками у нас в більшості різний список закладів, різні зони доставки, умови, акції. Ці відмінності розводять нас від прямого порівняння та конкуренції.
4. Ринок України величезний і далекий від насичення. Ми здебільшого поки що "вирощуємо" клієнтів, разом створюємо культуру замовлення їжі, а не конкуруємо.
Знову запустився Макдоналс.
Люди їдять завжди. 2014-го замовляли, і ми їздили, і у війну замовляють - працюємо.
Нині час захопити ринок свого міста. Такі можливості відкриваються рідко – час сьогодні можна порівняти лише з початком карантину по короні. Не чекайте на кінець війни, після перемоги вже потрібно працювати і швидко рости, а не відкриватися.
Діють міжнародні фонди, програми фінансування переселенців, гранти для підприємців від "Дії". Подавайте проект філії доставки їжі з франшизи під грант. Допоможемо з заповненням заявки та розробкою бізнес-проекту.
* Акція на період війни – знижка 50% від стартового внеску всім. Ветеранам та біженцям – додаткові бонуси.
- задовольняєте потреби замовників,
- реалізуєте інструкції франшизи і будете їх дотримуватись,
- наймайте та розвивайте висококласний, орієнтований на клієнта персонал,
- працюєте з популярними закладами.
Наші розрахунки з відкриття у нових містах створені на основі даних існуючих філій. Ви можете отримати розрахунок прибутковості у вашому місті за запитом через форму в кінці сторінки.
За роки роботи пройшли від доставки з саморобними термосумками на маршрутках до всеукраїнської компанії, одного з лідерів ринку. Обійшли та пережили колись провідних "ЕкіпажСервіс", "Еда.юа". У рідному Маріуполі спочатку забрали весь ринок у місцевих таксистів, поглинули тодішнього лідера "400040", а інші конкуренти, як "Єліпілі24", закрилися. До початку війни у всесвітньої компанії-конкурента у Маріуполі було 5 закладів-партнерів, з яких лише 2-3 приймали замовлення. У Ракети – близько 10, у Mixfood – більше 70.
У франчайзинговому пакеті, який ви отримаєте, буде чіткий організаційний план роботи філії. Те, що ми будували шляхом проб і помилок 5 років, ви зробите за 1 рік.
Рекламний план містить лише перевірені методи реклами, що працюють у нашій галузі. За багатьма формами реклами є шаблони та макети, куди потрібно лише вставити ваші дані та телефони.
Створена it-система працює та приносить замовлення.
Вступаючи до нашої команди, ви отримуєте наш досвід, технології та швидко йдете вперед.
1. Теоретична підготовка франчайзі: дистанційне навчання веденню підприємства та роботи з it-системою.
2. Організація роботи із закладами-партнерами: аналіз ринку, навчання переговорам, тренування. Далі додавання перших 10-15 закладів.
3. Запуск роботи філії: початок виконання доставок закладів. Старт реклами за трьома напрямками: у соціальних мережах, в інтернет-ЗМІ, в офлайні. Початок прийому замовлень клієнтів.
4. Набір кур'єрів. Поетапне введення за змінами, в залежності від кількості замовлень.
5. Запуск колл-центру. Введення операторів для обробки замовлень та контент-менеджера сайту (до того це робить Франчайзі).
План побудови філії розрахований на 10 місяців.
Йде розвиток інструкцій роботи, в Адмінці – база знань, що оновлюється.
Є загальний чат франчайзі для обміну досвідом, вироблення ідей, спілкування.
Допомагаємо на всіх стадіях, консультант по франшизі завжди на зв'язку.